پژوهشگران ایرانی
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کارورزی سه، کنش پژوهی

دسته بندی : گزارش کارآموزی 3

تعداد صفحات : 156 صفحه

در ابتدا جا دارد که قبل از این که به اهمیت دوره کارورزی 3 اشاره کنیم و اهدافی که دانشگاه فرهنگیان در این خصوص دنبال می کند تعریفی از خود کارورزی ارائه بدهیم. کارورزی عبارت است از دوره ای که شخص در طی آن از شرایط و محیط و نحوه انجام شغلی که در آینده بر عهده خواهد گرفت آشنا می شود و آمادگی لازم را کسب می کند. در خصوص کارورزی 3 در دانشگاه فرهنگیان شایان ذکر است که در این دوره از کارورزی دانشجویان به تدریس مستقل در مدرسه پرداخته و نسبت به دوره های پیش که تدریس نیمه مستقل می کردند در این ترم مستقلاً اداره کلاس را بر عهده داشتند. در این دوره از کارورزی دانشجو معلمان به تهیه طرح های آموزشی برای تدریس خود پرداخته و کم و کیف آن را از جهات مختلف سنجیدند. همین عمل سبب شد که دانشجو معلمان نقاط ضعف و قوت تدریس خود را بدانند و در جلسات بعدی با آمادگی و دفع مسائل و مشکلات خود در کلاس حاضر شوند. و در نتیجه معلم شدن و این شغل مقدس انبیاء را عملاً تجربه کنند و به هنگام فارغ التحصیل شدن و ورود به مدرسه با برنامه و اعتماد به نفس در شغل مقدس معلمی به مردم خدمت کنند.

کارورزی 3 در سال 1395 و از مهر تا دی به طول انجامید. در مدرسه دانشگاه شیراز واقع در بولوار ارم و در محوطه دانشگاه شیراز با مدیریت سرکار خانم مسندی و در کلاس پنجم با همیاری معلم راهنما، خانم بوترابی و استاد راهنما، خانم اقلیدس انجام شد. طی کارورزی این ترم 10 جلسه به مدرسه رفتم و 5 تا تدریس در دروس علوم،هدیه های آسمان، تربیت بدنی، مطالعات اجتماعی و قرآن انجام دادم که با توجه به عنایت و بازخوردهای استاد راهنما و معلم راهنما به بهبود عمل خود پرداختم.

در کارورزی ترم های قبل همه شرایط بر وفق مراد من بود و واقعا از کارورزی و فعالیت در مدرسه بسیار لذت می بردم و همچنین از استاد کارورزی سرکار خانم یقینی خیلی راضی بودم چرا که در طول یک سال کارورزی(1و2) نه تنها استاد و راهنمای ما بلکه همچون خواهر و رفیقی شفیق و مهربان ما را به سوی آینده هدایت می کردند.

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول: گام اول کنش پژوهی

بخش اول، ویژگی های من

بخش دوم، موقعیتی که من در آن تدریس کردم.

بخش سوم، اهداف و ایده های من

بخش چهارم، فرضیه های من

فصل دوم: گام دوم کنش پژوهی

طراحی های آموزشی

فصل سوم: گام سوم کنش پژوهی

بخش اول، گزارشات روایی

بخش دوم روایت من از کارورزی 3

مسئله یابی

تحلیل و تفسیر

بخش سوم، کدگذاری و مضمون یا بی منابع

فرمت فایل Pdf است.
کارورزی سه، کنش پژوهی
خرید و دانلود | 47,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط